במציאות החדשה שמביאה איתה הקורונה מככב המשבר הכלכלי.
ממחקר שערכה חברת “יבולים” עולה כי 76% מהתושבים הביעו דאגה מאפשרות ההישרדות הכלכלית שלהם אם המשבר יחמיר ו – 43% אמרו שנותרו ללא חסכונות או כסף פנוי כלל.
כידוע לנו במשבר זה נפגעו במיוחד בעלי העסקים והעצמאיים במדינה.
בימינו- ימי חיסון ותחושת ההתחלה של הסוף, ובאווירה של פתיחה וקצת חופש סוף סוף מתחילים להיפתח העסקים וזה הזמן לפרסם ולקדם את העסק ככל שניתן על מנת לצמצם הפסדים.
דווקא בתקופה זו יש הממליצים על פרסום בידיעות אחרונות, בעקבות החשיפה והפרסום הנכונים העסק שלכם יכול להגיע לגבהים חדשים.
מדוע לפרסם דווקא בידיעות אחרונות?
כבר בשנות ה- 70 הפך עיתון “ידיעות אחרונות” לנפוץ ביותר מבין העיתונים הנמכרים בישראל וכך נשאר עד היום.
לעיתון כ 200,000 מנויים וקהל קוראים של כ 350,000 איש באמצע השבוע וכ 800,000 בסופי שבוע.
את הגיליון ניתן לרכוש בנקודות מכירה רבות כמו דוכנים, סופרים פיצוציות ותחנות דלק – מקומות בהם כל ישראלי ממוצע מבקר לפחות פעם ביום.
הפרסום בעיתון יומי זה מנגיש את התכנים הפרסומיים לקהל יעד מגוון מאוד וגורם להד פרסומי בהיקף ארצי.
כמו-כן, ידיעות אחרונות הוא בעל שטחי פרסום מרובים ואפשרויות רבות לפרסומים שונים. לכן החשיפה בעיתון זה היא הגדולה ביותר מבין העיתונים הארציים.
פרסום ממוקד בידיעות אחרונות
עיתון ידיעות אחרונות מחולק למוספים שונים כאשר כל מוסף מרכז בתוכו ידיעות, כתבות וסיקורים בתחום הרלוונטי, בין המוספים ניתן לראות את מוסף הספורט, הממון ואת מוסף סוף השבוע (מוסף מורחב שמרכז בתוכו כתבות ותכנים נוספים שלא מתפרסמים בגליון היומי באמצע השבוע).
לקבוצת ידיעות אחרונות גם רשת המקומונים של ידיעות תקשורת אשר חולשת על כל אזורי המדינה עם עיתון מקומי היוצא כל יום שישי.
באמצעות פרסום במוספים ובמקומונים השונים ניתן למקד את התוכן אל קהל היעד הרצוי, כלומר פרסום מודעה על גיוס המונים במסוף ממון.